Hi

Welcome To Anak SMP Blog

ini hanya sekedar Blog Anak SMP
harap maklum yaaa
Let's Go Blog

Tiara Jacquelina: "Laki Aku Tak Ada Skandal Dengan Pompuan Tu!!!"


Dunia artis kita tak habis-habis dengan  cerita skandal. Cuma artis kita ni selalu hipokrit, mereka selalu menafikan apa yang orang lain nampak, hingga bila kes tiba di mahkamah baru segalanya terbongkar.

Ini salah satu darinya:

PETALING JAYA: Pelakon Datin Seri Tiara Jacquelina tidak mempercayai desas-desus kononnya suami beliau, Datuk Seri Dr Effendi Norwawi, 62, menjalin hubungan dengan aktres terkenal, Maya Karin, 30.
Menurut Tiara, dia menyimpan kepercayaan seratus peratus kepada suaminya dan tidak pernah mencurigai 
kesetiaan tersebut.

"Saya merasakan sayalah wanita paling bertuah mempunyai suami yang baik. Saya rasa tak ada suami dalam dunia yang mencintai isterinya sebaik suami saya," katanya.


Sebelum ini, ada laporan mengatakan kononnya Maya menjalin hubungan dengan Effendi yang juga bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri tetapi ia dinafikan aktres itu. Tiara memberitahu, dia sering menasihatkan rakan-rakannya yang ingin mendirikan rumah tangga supaya mengambil contoh lelaki sebaik suaminya. (Sumber: mStar)

Memang Datuk seri Effendi seorang yang baik. Mana ada menteri kita yang tak baik, semuanya baik, tiada yang tak baik, melainkan baik belaka!

Cuma sebagai seorang suami beragama Islam yang baik, dia sepatutnya membimbing isterinya yang bukan muda lagi itu berpakaian lebih sopan seperti wanita Islam.....

Share this:

ABOUTANAk SMP

Hello Friend Blogger everything, nice to know you. It is simply Blog CHILDREN junior high school, please Understandably still Caca Ruca. Visits on Friends All pronounced Thank Much...

Loading...

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment