Hi

Welcome To Anak SMP Blog

ini hanya sekedar Blog Anak SMP
harap maklum yaaa
Let's Go Blog

Amaran: N3 Ni Untuk Yang Berumur 18 Tahun Ke Atas Saja


Amaran: Entry ni cuma untuk mereka yang berusia 18 tahun ke atas saja.

Apa yang nak JR ceritakan di bawah ni ada unsur-unsur kelucahan melampau. Walaupun tujuan JR memasukkan dalam entry ni untuk tujuan pendidikan, tapi ia tak sesuai dibaca oleh mereka yang berusia 18 tahun ke bawah. Oleh itu, jika korang berusia di bawah 18 tahun, tolong hentikan pembacaan. Maaf...sampai setakat di sini saja ya dik..... 


Ceritanya begini:

SEORANG gadis berusia awal 20an, seksi dan memikat, menemui seorang doktor pakar jiwa.

"Doktor, aku marah sangat-sangat dengan boyfreind aku, hinggakan aku panggi dia 'manusia tak guna'. Ada kalanya aku rasa ianya keterlaluan, dan ada kalanya pula aku rasa memang patut panggil dia macam tu."

"Hmm.. panggilan itu memang keji & hina, agak melampau untuk seseorang.. tapi, mungkin kamu ada sebab. Cerita & luahkanlah kepada saya agar saya dapat membantu.."

"Ya memang ada... Pada satu malam kami berduaan di tepi pantai dalam kereta. Dia pegang tangan aku."

"Dia pegang tangan kamu macam ni ke?"

"Ya. Macam yang doktor buat nilah caranya"

"Kalau hanya sebab ini, tidak sepatutnya dia dipanggil manusia tak guna. Itu tandanya dia tidak mahu berengang dengan kamu..."

"Kemudian dia merapatkan badannya kepada aku dan memeluk bahu aku..."

"Dia buat macam ni ke?"

"Ya. Macam ni lah dia peluk aku doktor.."

"Itu bukan tak guna, itu tandanya dia mahu sentiasa berdamping dengan kamu."

"Kemudian dia cium saya.."

"Dia cium kamu macam ni ke?"

"Ya. Ciumannya sama seperti yang doktor buat."

"Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil tak guna. Itu tandanya dia sayangkan kamu."

"Kemudia dia memasukkan tangannya dalam baju aku & meraba-raba buah dada aku, doktor.."

"Dia buat macam ni ke?"

"Ya. Macam doktor buat nilah, ramas-ramas.."

"Itu bukan tak guna, itu tandanya dia mahu mmbelai diri kamu.."

"Kemudian dia menanggalkan kesemua pakaian aku satu persatu.."

"Adakah kamu membantah tindakannya?"

"Tidak. malah aku rela, sebab aku sayangkan dia.."

"Dia tanggalkan pakaian kamu macam ni ker?"

"Ya. Sampai aku berbogel sepenuhnya macam sekarang ni doktor..."

"Itu masih belum patut dipanggil tak guna, kerana apa yang dia buat sebab nak mengenali diri kamu sepenuhnya"

"Kemudian dia mencumbui saya lalu mengadakan hubungan seks sepenuhnya dengan aku..."
.. uu ah, uu ah, uu ah..
......
......

"Dia buat macam yang kita buat tadi ker?"

"Ya. Memang itulah yang kami buat!"

"Kalau macam tu, kamu tak boleh panggil dia tak guna. Itu tandanya dia perlukan kamu."

"Ooo. Ada lagi tuan doktor.. Kemudian dia beritahu saya, dia sebenarnya ada penyakit AIDS!"

"Chis... Manusia tak guna!!!!!"

Doktor terkejut beruk, terbeliak biji matanya. Semua pekerja klinik terkejut dengan jeritan doktor pakar jiwa itu..

 (Sumber: Ibnu Hashim)

Share this:

ABOUTANAk SMP

Hello Friend Blogger everything, nice to know you. It is simply Blog CHILDREN junior high school, please Understandably still Caca Ruca. Visits on Friends All pronounced Thank Much...

Loading...

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment