Hi

Welcome To Anak SMP Blog

ini hanya sekedar Blog Anak SMP
harap maklum yaaa
Let's Go Blog

Berita Baik Untuk Pesalah Trafik

Korang yang ada kereta, motorsikal, lori, traktor, bas, kereta perisai dan kereta kebal dah bayar saman trafik ke? TV hari-hari dah peringatkan supaya perlu bayar sebelum 28 Februari jika tidak nahas korang...kena black list: lesen memandu digantung dan cukai jalan tak boleh perbaharui lagi...mampos!!


Sebelum JR sampaikan berita baik ni, semaklah dulu berapa jumlah kompaun yang korang kena, supaya korang bawa duit mencukupi untuk bayar saman di balai polis nanti. Korang boleh semak jumlah kompaun sama ada melaui SMS atau e-mail di sini....

Dan berita baiknya mengenai kompaun trafik ini ialah:

Semua pejabat pos di seluruh negara dibuka esok untuk memudahkan orang ramai menjelaskan bayaran saman trafik mereka pada hujung minggu.

Pengarah Pengurusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif Pos Malaysia Datuk Syed Faisal Albar berkata waktu operasi adalah seperti hari biasa.

"Kami faham ada pelanggan yang sukar menjelaskan bayaran saman mereka pada hari bekerja, justeru kami berusaha membantu dengan membuka pejabat pos terpilih untuk sebarang urusan pada hari Ahad. Kami harap pelanggan akan menggunakan peluang ini untuk menjelaskan bayaran saman mereka," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

(Sumber: Bernama)

OK, sekarang korang yang belum bayar boleh bayar sama ada melalui Polis Trafik atau melaui Pejabat Pos. Semua pejabat Polis Trafik dan Pejabat Pos akan dibuka esok bagi memudahkan rakyat Malaysia yang bermentaliti last minute itu membayar saman mereka.

Share this:

ABOUTANAk SMP

Hello Friend Blogger everything, nice to know you. It is simply Blog CHILDREN junior high school, please Understandably still Caca Ruca. Visits on Friends All pronounced Thank Much...

Loading...

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment